lördag 27 april 2013

Gräddstuvad vitkål

Det sjukt godaste jag ätit på månader! Gud så enkelt gott och mättande! Blir garanterat fler ggr, redan imorgon:)
Idag hade jag lax till, imorgon blir det tysk korv med 96% kötthalt. Kommer bli grymt gott efter min 6 km vända jag har inplanerad.

Annars rullar det mesta på. Jobbet går toppen om man bortser från en ev nyanställningsblockad som antagligen blir from måndag. (vilket betyder inga vikarier)

Hade en mysa dag med mina barn igår, först shoppa och fika på stan sen fick dom välja middag (tacos) och så klämde vi 2 filmer! De fem legenderna och hairspray. En slö trött men mycket skön em/kväll med mina barn.

All träning har gått bra, senast idag gick jag 7 km (efter att ha sovit i solen några minuter efter jobbet!) det har funkat bra med pw och löparvändor. Det blir lite varannan dag med löpning och snabba promenader och det har bara blivit så men det funkar bra.

Ketos ligger bra och maten funkar med PF.

Med andra ord så funkar allt rätt just nu. Jag bara hoppas att vårdepressionen håller sig borta!!!

Nu blir det smartare än en femteklassare och fläskvålar... Heja lördagkväll! Bara kärleken saknas