måndag 15 april 2013

TatueringsMåndag

I dag var det tidig uppgång för att anlända till arbetspasset strax före 06:00. Hade en bra och rolig dag på jobbet trots att vi var en man kort. (kom på det alldeles för sent för att ringa in vikarie! men det gick ju strålande ändå!) Slutade 12:00, känns lite för tidigt att sluta då, man hinner liksom inte allt man ska riktigt, även om det är skönt att sluta tidigt. Idag var det behövligt eftersom jag skulle vara kl 13:00 i Blge för en tatuering!!!! Sagt och gjort, sitter i soffan nytatuerad och NÖJD :-) Bild kommer sen när den värsta rodnaden lagt sig. Som sagt, riktigt snyggt blev det. Visst gjorde det ont men inte så fasligt faktiskt. På slutet var det värst, när man suttit 2 timmar i samma ställning och man är öm över hela stället där det blivit en tatto nu. Men det var det värt och sjukt duktig tatuerare! Pia.  Emma var med och fick en del inspiration så hon hamnar nog där snart oxå. Då blir det min tur att vara chaufför. :-)

Fasta brytet blev tyvärr en stressig islängd matdosa på jobbet kl 11:30.Gott och mättande men jag hade svårt att sitta still på rumpan. Ska kolla ketos i morgon bitti, var 1,7 sist. Vågen har jag bestämt mig för att inte ta lika hårt på. Jag mår ju liksom bra och tränar ordentligt. Kanske kroppen hittat sin platå?! Nja, något kilo till ner skulle inte skada, framförallt skulle det gynna löpningen. Skulle tro att jag får till det lite bättre då. Lite lättare steg och lite snabbare.

Ikväll blir det MYS med kärleken!