tisdag 9 april 2013

ont i ryggen

igen. Inte lika ont som tidigare men så himla tråkigt! Kanske måste kolla..... Något är knasigt.

Haft det kanon idag ändå, mkt bra dag på jobbet,  åkte hem och sprang 4,3 km. Jag vet jag måste förlänga sträckan till 5 eller 5,5 iaf. Har en bra vända på 7 men jag tycker det är liiite aningens för långt. Ska testa att utöka min vanliga vända. Det gick iaf bra idag med löpningen förutom att jag kände av ryggen sista km. Så nu knaprar jag voltaren igen.

Tog barnen med till stan, dom var i stort behov av nya vår skor. Vilket vi hittade, tack och lov! D hittar på 2 min och för T tar det liiite längre tid MEN det gick bra idag och det kändes fantastiskt lite extra för vi blev inte osams en enda gång!!! :-) Me like!

Det blev middag på











för barnen, de fick skippa läsken och ta vatten men det var ok tyckte dom. Tog en te jag bara, var inte alls hungrig trots löparvända och lunch kl 11:45. (fixade PF igår och idag!). Blev äggröra, ostwurst, avokado, chilibea och lite färsk spenat till middag kl 19:30. GOTT och mättande!! Nu avrundar jag kvällen med en kopp choklad te och det är himla gott det med. Kollade ketos igår, 1,8 så godkänt.

Ska se Biggest loser strax, gillar det programmet!

Mycket bra märker jag idag :-) Bara det onda i ryggen som stör. Blir till att kolla upp det.