torsdag 24 oktober 2013

Smetana

På Ica maxi hittade jag i morse smetana. Har länge varit sugen på att smaka men har inte ansträngt mig så mycket att leta rätt på den men som sagt, i morse stod den där i kyldisken och väntade på mig. Skulle egentligen inte äta frukost idag men jag tjuvsmakade några tsk och det var sjukt gott! Ordentligt fet, 42% så kan tänka mig att den är mkt mättande om man äter ordentligt av  den. Så bra köp!
Köpte på mig en burk lakritspulver oxå, kan inte klara mig utan det. Grymt gott med 2 dl hett vatten, 50 g smör och lakritspulver. Mättande och smakar godis nästan :) är jag hungrig eller sugen på något blir det en sån.

Kommer inte att få träffa den läkare jag vill tyvärr så jag får hoppas att det kommer fungera ändå. Att slutresultatet blir samma. Ständigt denna kamp mot landstinget för att kunna få sin röst hörd.

Ledig dag, vankas sjukgymnastik och lunchdate... Sedan jobba fredag lördag söndag.