måndag 30 juni 2014

Celsius

Ibland är det extra roligt att göra en mathandling! När man glider förbi detta enorma berg av celsius blir man glad i hjärtat. Om jag får välja en favorit så är det celsius. Ska vi specificera så är apelsin godast. Smakar som Fanta! Tyvärr så får jag inte kicken längre på samma sätt som i början men koffeinet ger mig en skjuts i rätt riktning iaf. Jag dricker en varje dag. Oftast en apelsin som juice till frukost. Mkt bättre innehåll än två koppar kaffe, samma mängd koffein. Kanske skulle bli celsius ambassadör?? Då får man såna där super snygga träningskläder! 


Slog till på jordgubbar idag oxå, 20 kr/litern. Jag bara måste passa på att frossa med dessa fantastiska bär. De svenska är så goda. Mkt kolhydrater men annat nyttigt och det behöver min kropp nu. Två månader till ska jag ge kroppen det den vill ha sen ska 13 kg bort! Då blir det stenhård kosthållning. Inga jordgubbar då inte. :) Siktar på periodisk fasta, strikt lchf och celsius: ).