torsdag 26 juni 2014

Torsdag.

Igår kväll bara dog min energi och jag fick sjukt ont i ryggen. Promenerade fram och tillbaka på gågatan i stan utan stavar men det blev inte bra. Klockan var ju vid 18.30 så det var i senaste laget. Jag vet ju att ju senare på dygnet ju tröttare blir jag och ju ondare får jag. Så upplägget var inte hundra. Blev extra morfin och landade i soffan före 20. Har sovit ok i natt och idag känner jag mig mkt bättre. Har promenerat och bakat lchf frallor. Några med sesamfrön på får leverera som hamburgerbröd! Det är så gott :) Lunchen blir lchf pizza med lite gott och blandat på. Mättande!

Dotter är ju i Tjeckien på träningsläger. I morgon förmiddag ska dom börja resan hemåt. Tar ca 24 tim att bila med minibuss och ett släp med 18 kajaker!!! Sjukt vilken resa. Dom har åkt genom Sverige Danmark och Tyskland för att komma dit. Hon var så trött när hon ringde och talade om att dom kommit fram. Men jag gissar att dom har haft det bra. Har inte hört annat. Löptränat varje dag och minst 2 pass i forsen. Strongt gjort. Hon kommer berätta mer när hon kommer hem antar jag. Ska bli kul att veta och se lite foton. Frågan är hur vild vuxen dotter blivit därefter två veckor utan föräldrar! Disciplinerade ledare och fasta regler ja visst men tja vi får se. På lördag eftermiddagen ska dom komma till Falun. Känns som om hon varit borta en evighet och jag längtar efter henne.