torsdag 13 december 2012

-24

När det var så kallt idag vid lunchtid så fick jag ett sug på promenad och få lite sol i mitt bleka ansikte... Så jag klädde mig i rätt kläder och munskydd faktiskt, så jag inte skulle dra in för mycket kall luft. Lämnade mobilen hemma och körde igång mp3 spelaren. Det var sjukt skönt! 6 km blev det och naturligtvis kunde jag inte hålla löpstegen borta från kroppen.... Men det var långsamma steg och jag hade dessutom för mycket kläder upptill då jag hade min vinterjacka så det blev för varmt. Jag kunde ju inte heller klä av mig direkt. Så jag kom hem grymt svettig med isigt hår frostiga ögonfransar rinnig näsa och RÖDA kinder. Super nöjd dock över dagens bragd. Hade inte räknat med denna händelse idag. Imorgonbitti har jag tänkt springa.

Ska bli grymt skoj att kolla vikt och ketos imorgon bitti :-) Ser verkligen fram emot det. Jag har varit hård mot mig själv denna vecka. I måndags låg jag på 1,1 så jag hoppas på 2 iaf. Av någon anledning ibland kan det vara svårt att komma upp i rätt siffror i ketos. Men vi får se imorgon klockan 07:00!