torsdag 13 december 2012

Lucia

Gick upp lite tidigare på min lediga dag för att mysa frukost med barnen och se Lucia på TV. Vi brukar göra det! Enda dagen på året vi äter frukost vid TV´n OCH fikar direkt efter!! För mig blev det en kopp saffranste och en lussebulle ala LCHF såklart!
Nöjda barn fick skjuts till skolan sen då det var -25 grader kallt ute. Nu kom kylan tillbaka igen. VINTER=me like! Dock sabbar den min träningsplanering, det är liiiite för kallt för att ge sig ut och löpa.... DET är irriterande! Men men den som väntar på något gott......(väntar oftast för länge....)

Har ingenting på agendan idag förrutom en ev skjuts till bion ikväll. T ska på bio med halva klassen och se Hobbit. INTE min film!

T hade gitarr konsert igår kväll. SÅÅÅÅ duktig, hon och en till tjej spelade "solo" Så himla stolt mamma :-) Hann inte filma då jag störtblödde näsblod tyvärr! Detta näsblodande börjar bli tjatigt....

Ska skriva några rader mer sen!