torsdag 6 december 2012

Arthur och julklappsrushen

Men vilken bra film! Toppbetyg av mig och barnen! Det var en typisk amerikansk nymodern julsaga, där tomten åker "rymdfarkost" för att hinna med att dela ut alla klapparna ist för släde med renar! Men det var ju en julklapp som blev kvarglömd..... Det ska Arthur fixa. Jag skrattade hjärtligt många ggr och tyckte filmen var rolig, inte allt för många vuxenskämt. Den lär vi nog se fler ggr. Skönt att kunna sitta en stund med barnen och se film utan att bli uttråkad. Dessutom skönt att ta det lugnt då jag inte är helt pigg. Men jag gick ett varv runt udden idag, det är strax under 1 km. Det kändes bra. Lite nackproblem fortfarande och näsblod titt som tätt.
Hoppas att det blir en bra ledig helg iaf. Skapligt piggelin.

Nu ska jag njuta av pepparkaksbröd bakat i stekpannan... Underbart