tisdag 11 december 2012

Tisdag!

Nu har jag lagt gårdagen till handlingarna och denna dag har börjat bra! Var mkt trött visserligen när klockan ringde 07.00 men tog det lugnt vid datorn en stund sen började jag vakna till liv. Har fått lite gjort: beställt julklappar via nätet, ÄNTLIGEN bokat tid till tatuering! (får tummen ur när man är under tidspress!) Och så har jag ignorerat min rinnande näsa (känner mig dock inte sjuk längre) och dragit på mig spikskorna för första gången i år. Blev en relativt lätt tur på 4 km, några snabba promenad steg valde jag att ta uppför. Men det kändes bra och flåset ok för att ha haft ett ofrivilligt träningsuppehåll. -5 grader var det i luften så jag skippade understället. Det behövdes inte kan jag säga så här i efterhand.

Nu ska vi ladda för JOBBA. Typ till Julafton. Har 4 lediga dagar fram till dess.... PLANERING stavas det om allt ska kunna fixas till den 24!

På onsdag/torsdag kan det hända att jag kan berätta...