onsdag 5 december 2012

Beställning och läsning

Har hittat intressant läsning!
Här kan man läsa bra grejer på Expressen, det är för övrigt en LCHF-vänlig kvällstidning!


Börjar bli REJÄLT less på våran sköna soffa i vårat mysiga vardagsrum med vaniljdoftljus efter 4 dagar nedbäddad med sjuka baciller, täcke,kudde och vattenflaska.... Idag har jag iaf varit feberfri hela dagen och försökt rört på mig men energin räcker inte till... blir andfådd och slut bara efter en liten stund. Bra beslut att INTE jobba imorgon. Vi får se vad energin räcker till, lite frisk luft skulle ju inte skada! Längtar efter att få komma igång med träningen igen. Vill sätta ihop ett träningsschema igen och hålla det. Nu lär det dröja innan jag blir sjuk igen får jag hoppas!

Gjorde en sån där frustrations beställning från LCHF klubben..... En sån där beställning man får till när man är lite less utråkad och trött på allt. Jag beställde denna bok detta bröd dessa kryddor och det förhoppningsvis goda lakritset! Har funderat länge iofs på en beställning, nu blev det äntligen av. Inte så dyrt heller då jag är medlem (vilket jag iofs betalar för varje månad) och då jag hade rabatt kvar sen LCHF loppet! Men med detta snöoväder får jag nog vänta till nästa vecka med att få paketet. Men den som väntar på något gott.....