fredag 11 april 2014

24

Säsong 9 är på g och jag har väntat nåt år så det ska bli så himla kul!!! Den sjukt bästa serien som finns ever. Jack Bauer är den manligaste mannen som finns :)

24 timmar utan morfin. Ni ska inte tro att ryggvärken som är kvar är värst. Jag har smugit ut mg för mg trots min plågsamma smärtsamma värk. Visst elakupunktur och trampa vatten ger mig smärtlindring men den var inte bort allt. All rörelse gör ont. Jag gör detta med att sluta med morfin för att visa att jag kan. Det går. Allt går! Den största motståndaren är tanken på att jag kommer att få ta mkt morfin efter operation. Men jag måste prova. Dock har jag bestämt att ta om jag verkligen behöver. Alltså verkligen behöver. Men som sagt abstinensen är grym trots att jag trappat ner och ut för nu.

Klarar jag mig över helgen har jag visat för mig själv att jag kan, att det går.
Envis eller dum, svårt att säga.....