lördag 12 april 2014

Räddningen!

Att jag inte tänkt tidigare på imodium, lätt att vara efterklok kanske. Efter x antal badrumsbesök så läste jag på och åkte till apoteket. Tung dag i dag rent fysiskt. Jag fortsätter trotsa all smärta och alla abstinensbesvär. 45 tim utan helvetes drog. 45 tim plåga. Just nu känns det som om jag överleva denna resa. Jag vet att jag kommer att få göra den igen om några veckor. Men nu har jag med mig att jag kan. Jag har gjort det en gång redan. Det måste jag bära med mig i tanken. Min smärta i ryggen har inte gett sig, den är kvar precis som alltid. Men den överskuggas av abstinensbesvären. Vet inte om jag gjort rätt eller fel. Kan inte säga men jag tänker att ju mindre morfin desto bättre. Bara att härda ut.....


Lyckades hitta blåbärssoppa som var ok ur lchf synpunkt. Den blev det idag. Blir kanske avslagen Pepsi Max ikväll. Känner inget sug på mat, att äta överhuvudtaget. Undrar om jag tappar mina kilon jag gått upp nu?!? Som mest varit uppe i 75,2 kg kan jag ärligt säga. Har försökt hålla LCHF det jag kännt att jag orkat men ibland ramlar även den starkaste. Har under dessa månader hett kroppen vad den ha velat ha. Men den senaste tiden har jag försökt hålla mig ordentligt. Jag kommer att lägga till frukt veckan innan operation och kanske lite långsamma kolhydrater för att anpassa till en vecka på sjukan. Vi får se. Just nu känns det som om jag gått ner flera kg bara på två dagar. Har inte kollat, kanske ska. Inte min största fokus nu.