måndag 28 april 2014

Sjuk

Inte optimalt att ladda med en förkylning precis före operation! Men så illa är det och nu hoppas jag bara på att jag hinner bli frisk. Andra gången på 3 år som jag är förkyld. Hänger i soffan dessa dagar men jag tog mig ut till klubben igår och kollade på första ute tävlingen. Gick sisådär för de mina. För Daniel var det rivstart med tävling första gången på vatten och det märktes att det var lite ringrostigt. Men kul iaf! Det var meningen att det skulle vara tävling i Svärdsjö men det var för lite vatten så den flyttades till hemmabanan vilket passade mig bättre för då kunde jag åka hem mellan åken och lägga mig på soffan för att vila ryggen. Hade systemkameran med och fotade men min dator har pajat så kan inte leverera några fin bilder. Måste fixa den. Uppdatera INTE Windows 8 till Windows 8.1 säger jag bara. Inget bättre alls, blev bara strul och problem. Jag är inte ensam om det. Läst löpmeter om problem.

Blir en lång sjuk dag. Vaken sedan 04:27.