måndag 7 april 2014

Finska pinnar!

I mitt förra liv, där jag åt socker, var min favorit kaka finska pinnar. Kunde sätta i mig ett helt paket utan att blinka. Men har ju inte ätit dom på över tre år. Förens igår. Då bakade jag LCHF finska pinnar. Hittade ett recept på bakasockerfritt.se Så gott! Godare än "vanliga". Barnen fick smaka och tyckte oxå att dom var super goda. 12 av 10 p :) De blev spröda och sjukt goda!

Idag har jag trampat 10 vändor på Lugnet och det gick bra. Jag vet att det är smärtlindring med att göra detta så jag tog minsta dosen på morfin i morse. Får se hur länge det håller idag. Nu är det vila som gäller. I alla fall idag. Ska testa i morgon och köra sjukgymnastik vid dala rehab. Det var länge sen och jag behöver den träningen inför operation.

Annars har det varit en ok helg.