torsdag 11 oktober 2012

1 av 3

Inget bra facit idag. Har bakat en del i köket 4 olika grejer så den kan med råge pricka av! På lördag blir det fika kalas, med och/eller utan sockertoppar!

Annars blev det 6 km promenad vid lunch, kände mig skapligt ok i magen. Små grejat lite här hemma mest hela dagen. Har skjutsat lite hit och dit, handlat div nödvändiga prylar till barnen.

Imorgon får jag se Taken 2 med kärleken!!! Äntligen!! Så tack SF för att ni en vecka senare bjuder på "premiär"! Ok, jag slipper åka till Ludvika vilket jag var på väg att göra på lördag kväll....

Inga stora sensationer matmässigt, smörgås äggröra kycklingkorv och sådant tråkigt (men mättande!)
Höjdpunkten var saffranskakan... Tjyv smakade en liten liten smula :-)




Gör det lätt för mig:
3 to do imorgon fredag:
  • Bio
  • jogga
  • simma
Bio redan bokade biljetter, simma har jag redan lovat barnen, en löparvända kan jag nog få till!