lördag 13 oktober 2012

alla inne!

Igår fick jag in 3 av 3! Joggade 4 km på fm, så fort den värsta kylan lagt sig, simmade i extremt lugnt tempo för att vara mig i 50 minuter, var på bio! Känns skönt attfixa det där enkla vissa dagar!

Simningen, blev mest imponerad av min son som simmade 500 m utan att stanna. "mamma, det är bäst att du inte pratar med mig nu" sa han när jag försökte starta en konversation i bassängen. Då förstod jag att han hade siktet inställt! Sen körde han, simmade längd efter längd och bara matade på! Efter 500 m stapplade han upp drog efter andan och ramlade omkull i bäbisbassängen! Har aldrig hänt så det var nice!

Dotra simmade 1000 m utan att stanna, det har hon gjort många ggr så det känns inte lika imonerande, men jag är fortfarande stolt över att hon kan! Idag har hon paddlat från Sundborn till Hosjöholmen och fått diplom. Mycket stolt över det!!! Paddla är livet för henne! Nu är det en välbehövlig paus på 2 veckor till inneträning börjar.

Idag kunde jag för första gången köra på träningen skapligt ok, blev islutändan en 6 km på joggingturen och en massa situps och plankan... Känns mer än OK :-)

Taken 2. Vad ska jag säga? Första filmen var bättre! I den filmen drog jag efter andan många ggr och nu i 2:an bara en gång och det var en flashback från förra filmen! Alltså, den var ju bra men iofs så hade vi HÖGA förväntningar. Ja, ja.

Idag blir det LCHF pizza och lite rött. Har inte druckit vin på veckor, inte varit sugen. Kanske kanske något skoj händer ikväll.
Monsterfest på g