torsdag 18 oktober 2012

En lättnad!

Idag blev det 4,2 km, lätta faktiskt! Kors i taket, benen gick av sig själv så jag drog på sista 500 m bara för att känna på och det kändes OK! Så nu vill jag ut igen eftersom jag energi kvar, vilket är bra ju. Jag är nöjd med tanke på att det varit tröööökt med träning på slutet. Det var dessutom ljuvligt att få känna LITE regnstänk i ansiktet under vägen.

Lchf frukost: Bullet te med te smör grädde MCT olja och lite lite lite vanilla pulver för att försöka få bort den lilla smaken av oljan som jag känner och förstärka vanilj smaken på teet men nä, urk, detta kanske inte är min grej ändå... Ska testa nån gång till för säkerhets skull, jag höll mig ju mätt från 7 till 11 så det funkar ju uppenbarligen och då var jag inte direkt jättehungrig. Fast man ska ju inte plåga i sig.... Ja ja vi får se hur det utvecklar sig detta.
Kl 11 blev det favorit i repris Spenatsoppa med ägg. Det är sååå gott och extremt mättande!

Handlade 2 gitarrer och ett trumset till xboxet idag, barnen har roligt!!! Men man kanske ska fundera på att ljudisolera vardagsrummet!



Annars kan jag ju säga att det är tungt.