torsdag 4 oktober 2012

Stiltje

Ja det går inte med många knop framåt nu. Om jag inte jobbar så tittar jag på tv eller sover. Har nog någon form av bacill i kroppen för det är tungt med det mesta. Bara att ta sig upp för trappen gör mig andfådd. Så det är ju inte riktigt som det ska.
Har noll motivation att ens tänka tanken att träna, har inte ens varit ute på promenad. Och nu har jag jobb framför mig hela helgen. Det blir till att överleva denna vecka och sedan ladda batterierna till nästa då jag är ledig torsdag till söndag. Lång weekend ledigt alltså. Då vill jag gärna kunna träna ordentligt och vara pigg med familjen. Dessutom vet jag att det kommer att hända något som inte händer varje dag. Eller månad för den delen, eller ens en gång om året! :-) Så det är mycket passande att jag är pigg nästa vecka!

Idag ska vi dock bowla och äta på restaurang. Det ska jag nog klara av. Barnen fick välja restaurang och det blev denna. Som vanligt! Men det är bra och god mat, dessutom kan jag som LCHFare ställa mina krav, få det jag vill ha och bli super mätt! Det är bra betyg!

Ketos låg på 0,3 i morse vilket inte är bra men då jag inte haft samma gnista och jävlar anama så är jag glad att det inte är sämre ändå.