onsdag 17 oktober 2012

Semester!

Regnar lite för mysket för min smak idag på morgonen för att jag ska bli inspirerad till att ut och springa.... Tungt motstånd av andra anledningar oxå men vi får se om det lättar framåt lunch eller till kvällen. För innerst inne vill jag ju ut...

Testat en bullet coffee till frukost idag, fast med te. Men var nog lite för hungrig för känner mig inte mätt alls... Brukar känna mig mättare av te med grädde bara. Men jag ska testa vidare! Kanske måste öka mängden av något. Däremot gjorde jag varm choklad när jag kom hem igår kväll från jobbet. Mjölk grädde kakao vanillinpulver stevia MTC olja och kanel. Underbart gott! En stor mugg! Jag bara höftade allt så nästa gång blir det mindre vanilla och stevia! Så gott ist för te som jag dricker alldeles för mycket av på jobbet. Gott med ett alternativ som man kan dricka ibland.
Dessutom har Vitamin Well med stevia äntligen kommit till Falun!!!! Min favvo är Protect, den är så god, smakar passion/citrus. Annars kör jag med Sharp som smakar grape/apelsin.

Annars blev det hastigt och lustigt att ta ut en semesterdag i dag. Annars skulle barnen varit själva 3 em/kväll på raken.... Så idag på em ska vi: klippa D, kolla på glasögon till T, handla gummistövlar till D, äta ute tror jag :-), T ska spela gitarr! Så vi har lite att göra ist för mys i soffan och se film när regnet smattrar mot rutan.... Skönt att vara ledig!