onsdag 10 oktober 2012

Äntligen!

Ledigt på g! Välbehövligt då min mage trilskas på ett jobbigt sätt. Känns som om förkylningsbacillen bara flyttat sig ner i magen och tarmarna, får liksom magknip i HELA magen några ggr varje timme. Och det mullrar. men inget illamående och jag kan äta som vanligt, mysko. Inte är det heller samma brännande ihållande som kagkatarr eller magsår Så är det inte, det släpper ju emellanåt. Siktar på att det går över med vila och inget jobb dessa dagar. Inget magont jag planerat då jag hade sett fram emot en träningsvecka.....

3 to do i morgon:
  • baka sockerfritt till mormor
  • fixa garderoben
  • börja läsa en bok av Mons Kallentoft
Kan ju inte ens vara svårt att klara av dessa! Tänker inte lägga upp simma eller springa på dessa så länge jag har ont, all form av träning är ett plus!
Började 6 i morse, jobbigt, så jag somnade när jag kom hem, tror jag sov 1,5 timme. Inte så lyckat, hade varit bättre att somna tidigt ikväll och så är man ju så där lagomt mosig nu.....

Nu ska jag dock resa mig ur soffan, gå runt i huset och tända ljus och göra mysigt :-)