söndag 14 oktober 2012

Helgslut

Söndag kväll och alla lediga dagar är slut! Träningen har gått över förväntan. Igår klämde jag t.o.m 6 km så 2-3 löpturer simma och promenad är jag nöjd med! Bara att tugga på och fortsätta :-)

Har bakat och lagat mat så det är påfyllt i min numer "lilla" frys, har två små istf en rejäl. Blev otroligt nöjd med LCHF saffranskakan och min pizzabotten


philadelhiaost, riven ost, ägg, grädde och italiensk salladskrydda
 
Idag åt vi stekfläsk, lök, sås och grönsaker.
De andra laddade med potatis men något
sånt hittar man inte på min tallrik! men super duper
gott var det och jag har med i matdosan imorgon till jobbet!





Idag köpte jag en kamera. En Nikon och än så länge är jag nöjd. Har bara grejat några timmar så vi får se vidare med det! Men läste runt och det skulle vara en bra nybörjarkamera! Så det blir lite mera bilder skulle jag tro framöver!

Vi var ju en repa på puben igår men det var väl inte direkt någon höjdare! Finns inte så många bra ställen att välja på i Falun, antar att vi ligger lite mittemellan i ålder.
Men det var skoj att göra sig iordning och spela musik osv! Det var länge sen och trots alkoholintag ligger ketos i fas! bra favorit jag har! Dessutom har jag INTE överhuvudtaget fuskat med maten, snarare varit väldigt strikt, även igår kväll! Så vi ska se om vågen rört sig nedåt. Jag bara exprimenterar med mat ketos och vikt. Har egentligen inga planer på viktnedgång då jag är nöjd med min kropp! Men jag tränar mycket så det är svårt att gå ner.

Hittade fläsksvålar på Willys igår och äter alldeles för många nu :-) Undrar om det är bra?! 0 kolhydrater iaf. Mycket gott, krispigt och salt!

Nu blir det jobba igen, heldag imorgon, rivstart. Känns främmande då man varit ledig så "länge"! Men man ramlar in i det snabbt :-)