onsdag 31 oktober 2012

Chokladgodis!

Snabbgodis: (lika gott som det ser ut!)
Smälte ca 100 g mörk choklad (70%) i ett vattenbad, hällde över det i en liten form med bakplåtspapper i. Strödde över stora havssalt flingor och vanliga jordnötter helt enkelt. In i kylen så det får stelna. Inga krusiduller eller konstiga ingredienser. Så gott!!!


-16 kg har det blivit för mig sedan jag började med lchf den 1:a feb 2011. Helt sjukt att kunna äta sig mätt på så mycket god och fet mat OCH gå ner i vikt! Nu står jag still i vikt, vilket jag är nöjd med då jag tränar och inte måste vara super strikt med kosten. TYVÄRR är ju jag en sådan som är lite envis och har en enorm karaktär så att släppa på flödet igen med några kolhydrater går inte för sig!
För mig har detta blivit en livsstil. Vill/kan för allt i världen inte tänka mig att förändra hur jag äter idag. För mig är det ett nederlag isf. Jag vill inte byta bort att jag är piggare än tidigare och orkar träna mera!