måndag 8 oktober 2012

3 av 3

Fullräff blev det! Innan stängningsdags hann jag in och prova en massa stövlar och kom hem med dessa varmfodrade! T.o.m dotter fick ett par varmfodrade stövlar. Nu börjar vi förbereda oss för vinter och kyla!
Har dock mycket vinterkläder kvar att handla, speciellt till barnen.







Var in till intersport oxå och köpte min långärmade tröja som andas, perfekt nu när det är varierande grader och vindar ! Lite varmt med underställ idag! Nu ska vi se om denna super sköna tröja kan få mig motiverad till att komma ut mer!
Utvecklingsamtalet gick oxå toppen! Imorgon är det dags för nästa barn och utvecklingsamtal. Går nog lika bra det.

Inga avancerade matlagningar idag, min LCHF mat dag: 3 kokta ägg med majonäs en kopp te och en cola celsius till frukost. Lunchen blev ju äggröra tzatziki kyckling och sallad, Middagen blev en lowcarbhamburgare på Max och en kopp te till det. Nu har jag ätit lite hallon turkisk yogurt grädde och en kopp te.
Imorgon blir det lax med pepparrot och gratinerad blomkål, ny favorit på matsedeln! Tänk att man kan se fram emot att få laga och äta maten nästa dag :-) Skön känsla för mig. Men först ska jag jobba och det blir broccoli-blomkålssoppa till lunch, ingen jätte höjdare för mig direkt men den är hemmagjord, smakar bra och är mättande. Räcker långt det!