torsdag 16 januari 2014

God morgon!

Idag blir det en bra dag! Den känslan vaknade jag med i morse och det är en något förvirrad känsla då jag var allt annat än pigg/glad/bra när jag somnade. Men det bevisar för mig att man kan sova bort bekymren. Funderade mkt igår och jag blev inte klokare tyvärr. Bara mer förvirrad.

För andra gången i mitt liv har jag KÖPT ett spel till datorn. Simcity. Som jag fick krångla för att installera igår eftermiddag/kväll. Lästa på Internet, uppdatera grafikkort mm. Tror att problemet var att jag kör med Windows 8. Men jag fixade det. Kl 22:30 var det klart att börja spela. Vilket förvirrande spel! Men hur kul som helst att bygga en stad och hålla dom vid liv med ALLT vad det innebär! Så det ska bli kul att fortsätta spela. Det var värt besväret iaf!

Idag blir det de två sista Fjällbacka filmerna. Med bästa Malin. Först till sjukgymnasten och svettas!