tisdag 21 januari 2014

Rekomendation: Redemption

Känner mig lite tagen av filmen vi såg i kväll. Redemption. Annorlunda gripande och sjukt bra! Vi slafsade i oss en del fruktsallad med yoghurt till filmen. Kände att min kropp skrek efter piggelin vitaminer... Jag vet att det triggar igång mig men ibland kan jag inte motstå. Är som bekant lite svag dessa dagar och har det tungt. Det krävs mycket av mig för att orka stå emot mina egna slaviska socker begär. All min energi går åt till min onda rygg. Jag vet hur stark jag är när jag är "frisk" och stabil, så egentligen borde jag inte ens lägga energi på att fundera över lchf eller kolhydrater mm för jag vet att jag kommer igen.
Får bli mer skrivet i morgon, känner faktiskt att jag skulle kunna sova några timmar nu. Borde passa på. Jag vet ju hur det brukar vara varje natt. Gråter av smärta framåt tidiga morgontimmarna. Så bäst att passa på.