onsdag 1 januari 2014

1 januari

2014

Äntligen nytt år att se fram emot. Jag siktar på att få utvecklas arbetsmässigt, resa med familjen och känna mera glädje i vardagen. Den största längtan är att bli frisk i ryggen. Att bli fri från smärtan kommer även att bli mitt största och mest påfrestande projekt som jag kommer behöva professionell hjälp med.
Jag drömmer om att nästa år kunna springa 5 km på 25 min eller strax under. MEN jag kanske ska vara nöjd om jag överhuvudtaget får/kan jogga till hösten.....

Har sovit mkt lite i natt, somnade så  gott vid 01:40 ca och vaknade med ett sånt där otrevligt ryck vid 04:28. Varit vaken sedan dess. Tröttnade ur vid 06:10 och gick upp. Tog medicin, värmde mjölk med lite grädde i och åt några LCHF vört smörgåsar med skinka. Och en mandarin! Sitter i soffan och myser och kollar på tv. How I met your mother. Inte världens bästa program men man behöver inte fundera så mycket, hänger med ändå! Annat var det härom kvällen, då såg vi Oblivion med Tom Cruise. Super bra film och satte hjärncellerna på prov!

Återstår att se hur jag orkar denna dag. 1 januari 2014.