söndag 8 december 2013

2:dra advent

Varierande känsloturbulenta dagar även denna helg. Men avslutar den på bästa sätt och med behagligt tempo.

Sett på damernas stafett i morse och det var häftigt att se Kalla i storform, plockade in hur mkt som helst på 3;dje sträckan. Imponerande! Men det blev ändå missade svenskorna pallplats tyvärr. Vaknade 05:30 av att han bredvid mig höll på att hosta lungorna ur sig, insåg att det skulle hålla i ett tag så jag gick upp och somnade om på soffan. Tror jag tillbringade hela timmarna fram till lunch i soffan under täcket... Skönt en söndag morgon :-)

Min läkare ringde faktiskt tre timmar efter magnetkamera-röntgen med svar. TRE timmar! Hade fått info om att det kunde ta upp till en vecka! Och innan dessa tre timmar hade även en röntgenläkare kollat bilderna. MEN jag tänker inte skriva nu om vad som setts på bilderna utan tar det sen. Under veckan kommer jag få veta hur det blir i framtiden, hur jag kommer att få hjälp vidare.

Lite bilder:
Sonens vinst pokal från Sverigecupen :-)
 


Vackra Jul ♥
 
Ny mobil införskaffades idag, (tjugo min innan stängning): Lg G2. BRA!!



Ny klänning från Lindex, köpte en till också men hittade ingen bild och orkade inte fota min egen. Lika snygga båda två!