fredag 6 december 2013

Fredagmorgon.nu

Magnetkamera-röntgen gick bra i morse! Dock känns det som om man är lite inlåst så panikkänslorna är inte långt borta. Tack och lov är man expert på att ta kontroll över sig själv... :-) Känns bra att det är klart och nu får jag invänta svar från läkare och hoppas på en snabb remiss till ryggteamet. Klarar inte denna smärta länge till. Har faktiskt gjort alla röntgen som finns nu. 3 st. Vore väl f-n om jag inte kan få till en operation. Min ambition är operation innan våren och börja löpträna till hösten. Blir galen på denna väntan!

Skulle ha hälsat på mina underbara kollegor på mitt härliga jobb men jag blev så tagen och trött efter röntgen och bilkörningen dit och hem i halkan och blåsten. Dessutom sov jag mkt dåligt i natt för jag skulle iväg. Liiite nervös.... Nu har jag tagit en extra oxycontin och landat i soffan. Hoppas på sova en stund. Ska bara fika lite saffransskorpor. SÅ gott! :-)