tisdag 31 december 2013

Gott nytt!

Fantastiska morgon! Vaknar utan den värsta ryggsmärtan och känner direkt hur en gnutta liv kommer tillbaka! Gud hör bön-känsla i kroppen fast utan att jag har bett, men den känslan. Just på nyårsafton öppnar jag mina blå och känner tacksamhet över att jag iofs sovit oroligt men inte haft lika ont när jag rört mig. Jag är grymt medveten om att jag imorgon eller redan under dagen kan få så där onödigt äckligt ont. Men NU kan jag få känna lite bra känsla!

Det bästa av allt är att jag trappat ner morfin och igår kväll tog jag inte alls inte heller i morse låter bli så länge jag kan stå emot smärtan. På eget bevåg har jag oxå tagit. Naproxen som är inflammationshämmande som jag fick utskrivet på akuten. Kanske det hjälpte. Eftersom jag inbillade mig att det var mkt vätska. Man känner sin kropp bäst! Dock tror jag magen tagit stryk. Det svider och bränner hela vägen ner i magen. Men det gör inte ont, obehagligt däremot att de bränner. Men om man tänker hur mkt piller jag tagit, jag som inte brukar ta, så är det konstigt om det inte blir magsår.

Hur som helst, just nu lever jag i känslan av eufori en microsekund av att smärtan klingat av en kort stund. Nu kan jag andas och hinna tänka att 2014 bara kan bli bättre ❤