måndag 2 december 2013

Olympus has fallen

Såg filmen igår kväll i soffan och vi höll oss vakna kan jag säga! Den var kanon bra :-) Många kända och bra skådespelare med. Rekommenderas starkt!

Har kommit på att det in i bängen dumt att slarva med maten dessa dagar. Ja men det är ju så dumt! Jag mår ju superdåligt om jag äter kolhydrater. Försöker hålla mig till frukt och choklad om jag är sugen. Men idag har jag ätit både mannafrutti (lite) och pepparkakor (många). Sjukt ju. Jag om någon borde kunna klara detta... Alltså klara av att låta bli. Tydligen inte. Det är ju urdumt eftersom magen kommer i obalans och jag blir "svagare". Inte direkt någon strålande ide. Så jag lär nog försöka stå emot ändå. Nu går jag ju inte ner i vikt. Problemet är ju att även de lägsta trösklarna är höga som berg dessa dagar.