onsdag 27 november 2013

Nattvak

Ytterligare ett inlägg där jag får konstatera en till natt med lite sömn och mycket värk. Hur fan är det möjligt? Är så otroligt less på detta onda. Bara jag rör mig en millimeter gör det ont nere i ryggen när jag ligger i sängen. Fixar inte detta så länge till. Ber till gud att det ska bli bättre men jag tror inte han hör, det enda som verkar hjälpa är mer medicin; starkare piller.... Vill inte det. VILL INTE!!!!

Så, nu har gnällt färdigt.

Hämtade en trött och hängig dotter på stan igår kväll. Hon har gått med i UNF och dom hade tårtbakartävling igår kväll. Gick sisådär för dom med en pizzatårta.. :-) Tycker att det är bra att hon är med i UNF, dom fixar aktiviteter och kul grejer med ungdomarna. Så länge dom inte dricker. Hoppas att hon även skippar cigaretterna..... dumt jävla elände med nikotin och alkohol. Jag är supernöjd och skjutsar hit och dit bara hon låter bli detta. Så bra! Dock är tiden ett problem då hon har träning med Falu Kanotklubb 3 ggr/veckan och gitarr 2 ggr/vecka. Men så länge skolarbetet går så bra som det gör nu är det ok med allt.

Nu vankas den vanliga promenaden på 846 m runt udden. Sen kanske jag kan somna om på soffan. Sittandes.