söndag 17 november 2013

Proviva

Avslutar denna söndag med proviva tropisk. Faktiskt imponerande god. 50 % mindre socker så precis på gränsen till godkänd LCHF. Från tidig morgon till nu (21.00) har jag ätit 2 ostsmörgåsar och lite ost och skink paj. På tok för lite men men. Därför känner jag ok med lite högre tolerans på procenten för vad som är ok med LCHF :) Har insett att medicin mot illamående hjälper mot just illamående men tyvärr så ger det mig inte någon matlust tillbaka.
Skulle kunna tro jag var bakis efter en sjuhelvetes fest in på morgontimmarna. Känns lite så, samma trötthet och ångestkänsla. Kanske ser så ut oxå, hela min kroppshållning och mitt sjuka ansikte. För i nåt rus är jag inte i.

Jag är ofantligt trött på detta som jag hamnat i. Denna ständiga värk och smärta som tynger mig. Jag har en väg att vandra och jag ser den framför mig men jag hittar inte dit. Behöver vägledning, någon som skriker högt: höger vänster rakt fram... Behöver någon som styr mig rätt och pekar med hela handen. Kanske skulle jag klara det då.