torsdag 7 november 2013

Torsdagkväll

Hur tråkigt är det inte när man av misstag råkar radera ett inlägg? Speciellt ett som man skrivit en hel del i... Tyvärr tappade jag fokus helt så jag kommer knappt ihåg vad jag skrivit.... :-(  Dessutom är jag påverkad av mina fina morfinpiller som gör mig lite glömsk... (ja, mer än vanligt!)

Startade iaf denna dag med en promenad runt udden (ca 900 m) redan kl 08:00, detta trots att jag legat vaken mellan 02:00-05:00... Sjukt trött när jag gick upp kl 07:00. Kände någonstans att jag skulle upp liksom.. En anledning kan ha varit att hela mitt höger ben har gjort ont idag. Och foten på samma ben har domnat bort ibland, flera ggr. Jag förstår ju att det är på gång något nytt med ryggen och att det är någonting som kan ligga i kläm där nere i ländryggen.


 


Men jag måste fokusera bort smärtan. Jag måste distrahera mig från det onda. Har dock ingen aning om HUR jag ska lyckas med detta. Jag kan ju inte ens hitta någon glädje som det är idag. Det finns inget glädjande för mig att se fram emot mitt i all elände och smärta. Hur ska jag klara av att hantera alla dessa tankar och känslor som uppstår längs denna smärtfyllda väg? Bara frågor, inga svar.... MEN jag vet ju att jag på ett eller annat vis måste göra det...


Försökte distrahera tankarna med lite Johan Glans humor på morgon kvisten, det gick si så där... Men jag fick mig några goda skratt iaf. :-) Lite senare såg jag på Tyskungen också, vilken var lite seg i början men efter halva filmen typ så började det bli intressant och man ville hänga med i handlingen liksom. Jag vet att jag försökte läsa boken förut men jag kom aldrig in i den, tyckte den var tråkig så jag läste faktiskt inte hela. Filmen tog sig iaf. Men jag kommer se fler filmer om Fjällbacka.

http://lchfklubben.se/ LCHFklubben har sjukt snabba leveranser! Blev imponerad vid ett tidigare tillfälle också över hur snabbt det gick att få grejerna. KUL!!! Bra jobbat! Fick allt jag hade beställt och så många bars att jag klarar mig ett tag framöver... Vet inte vilken jag ska börja med bara. ALLA verkar goda... lemon pie, strawberry cheescake, chocklate chip cookie, vanilla Almond...mm Kanske spar alla??! Och jordgubbschipsen; SJUKT goda, kunde nästan ha satt i mig en hel påse på direkten!